Nuffnang Ads

Thursday, 18 July 2013

BISKUT RAYA

ASSALAMUALAIKUM...
Hai semua..
Menaip di dalam kesejukan...
EH!! macam kat obersea plak kekekee..  tak la..sebenar nye ekon opis nie haa.. sejuk sangat.
Dalam Opis ahahaha.. bulan2 puasa nie..kalau de orang2 veteran tak keluar.. makanya boleh la cuci2 mata depan pc opis nie kan..

Nie malam tadi punye citer... De order sekut (biskut) daripada en. Tunang n my pren (friend)..
Diaorang order Tat Nenas.. Aduhaii.. Bab2 biskut nie la yang aku paling lemah sekali ye..
Aku nie kalau bab2 kek boleh tahan jugak la lajunyer.. Bukannyer ape.. Kalau kek tu, bancuh2 dah boleh bakar.... Biskut nie banyak sangat kekdahnyer... dah nama pon nak raya kan. Makanyer merajinkan diri mengambil tempahan sekut raya...
ahahaaha... Cam tak caya lak aku nie ambil order sekut kan2.. 
Makanyer terhasil la biskut kat bawah nie hahaha..
Caya x.. Caya x.. Percaya laaa (nynyi ala2 Dto CT 2 hikhik)

rasanyer.. pada aku boleh tahan la... yang lawaknyer.. 1st dah bako.. nk test rasa ngn my mum.. 
Ehh!! asal masin plak..aduhai.. wat tat nenas masin wakakak.. 
dah susah ati nie.. aduyaiii..
Rasa plak yang lain2... bagi my mum rasa sama... haaa Ok dah.. mulut nie jer sengaja tau.. kasik rasa masin lebih2 plak hihi...

Sekut lain pon ade jugak.. tapi yang nie jer saje nak citer lebih2 hahaha.. 
Nanti aku masukkan resepi TAT NENAS nie yee... 
Pada aku ok la.. ade rasa lembut.. x la rapuh sangat..
Yang gemar biskut nie.. kasi terliur dulu tau hahaha.. 
kejam x.. kejam x.. 
Insaf balik.. teringat bulan puasa nie huhu~
Tunggu resepinyer ye..

Sekian...


2 comments:

  1. insaf tgk tat nenas
    sbb akak pandai mkn x pandai buat...mesti ada je yg x kena..hihi

    ReplyDelete
  2. hahah~
    ..sya pon x pndai gak.. dulu tolong mak nk tekan n gulungkan aje.. nie dh de amik tempahn.. gagahkan jugak hihi..
    sok sy msukkan resepi.. insylh.. akak try la..
    klau adunan keras...tambh2 butter jer kasi lembut..
    sennag nk tekan guna acuan 2... b`baloi kak..wat sndri mkn sndri haha

    ReplyDelete